13.4.10

uneori


Uneori as vrea sa ma tii strans la pieptul tau,sa-ti pui mainile in jurul meu si sa simti cum imi fierbe sangele in vene...sa ma tii acolo unde nimieni sa nu ma poata atinge ,nimic sa nu ma poata rani...alteori vreau doar sa te privesc cum adormi cu capul pe pieptul meu,sa-mi trec degetele tremurande prin matasea parului tau,sa-ti simt fiecare bataie a inimii si sa te privesc ...sa te privesc la nesfarsit.Uneori sunt exagert de sensibila si fragila si plang...plang din orice motiv neinsemnat ce in acel moment imi provoaca o urma de durere...plang pentru ca stiu ca ai sa ma privesti in ochi si ai sa ma saruti pe frunte ,ai sa zambesti si ai sa ma tii langa tine pana am sa ma linistesc...Alteori sunt rece...iar tu ma intelegi si ma ierti...pentru ca stii... asa sunt eu.... Uneori cand esti langa mine zambesc...zambesc pentru ca existi,pentru ca te am,pentru ca ma faci sa accept realitatea si visul,ma faci sa te accept si sa ma accept ,pentru ca ma faci sa simt lucruri ce credeam ca-s ingropate adanc in inima mea ...zambesc pentru ca atunci cand sunt in dreapta ta sunt fericita...Alteori ...cand nu esti, timpul ma doboara intre clipe in care nu pot respira fara tine...imi pun bratele in jurul meu ca si cand fiinta mea ar fi pe cale sa se destrame,iar eu ma chinui sa o pastrez intreaga.Lipsa ta imi frange inima ca pe sticla goala izbita de un perete rece , pe care au curs mii de ploi...care a vazut zeci de povesti...si in fiecare ciob e imaginea ta,perfecta...in fiecare ciob e suficienta dragoste pentru ca tu ...sa prinzi aripi si sa zbori...sa zbori pe cerul meu... Uneori am nevoie sa-ti vorbesc ,sa-ti spun tot ce-mi trece prin minte ,am nevoie sa-ti vad zambetul dulce de pe chip cand imi asculti copilariile si cand ma tragi langa tine ,ma alinti si ma saruti pe frunte;caldura din ochi cand sunt serioasa,cand ma implic intr-un subiect complicat,cand ma contrazici ,cu toate ca stii ca am dreptate,doar pentru ca-ti place cum incerc sa-ti dovedesc asta.Alteori,am nevoie sa taci...sa vorbim doar prin priviri intelese numai de noi.Am nevoie doar sa ma pierd in chipul tau,in trasaturile lui,in ochi,in buze...ma fascineza imaginea ta,cand zambesti,cand esti trist sau nervos,cand te alinti sau esti serios. Uneori cand ne plimbam,iti caut palma si-mi ascunt mana in ea ...si merg cu pasi mici ,mici ca-ntr-o incercare absurda de a ma ascunde de timp...Alteori cand nu esti alerg,alerg incercand sa sfidez acelasti timp de care nu am reusit sa ma ascund,ca sa ajung la tine...Insa tot timpul te vreau langa mine fericit,am nevoie de fericirea ta pentru a fi intreaga...tot timpul esti in inima mea...fie ca esti aici sau departe...tot timpul vei fi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu