21.4.10

fragmente de suflet



  • "Dragostea e o fiinta salbatica.Cand incercam sa o tinem in frau,ne distruge.Cand incercam sa o ichdem,ne inrobeste.Cand incercam sa o intelegem,ne tulbura."-P.Coelho

  • "Dragostea nu pune intrebari,deoarece daca incepem sa gandim,incepem sa ne fie frica.E o frica inexplicabila,nu poate fi exprimata in cuvinte.De aceea nu intrebi,faci..."-P Coelho

  • "In clipa aceasta simteam ca eram aceeasi persoana.Durerea lui fusese si va fi mereu-durereamea-acum bucuria lui era bucuria lui.Simteam si eu bucuria si toyusi fericirea lui era cumva durere."-S.Meyer

  • "Daca totul ar pieri si n-ar ramane decat el,eu as continua sa exist;iar daca totul ar ramane si el ar fi nimicit,universul s-ar transforma intr-o uriasa lume straina mie si mi s-ar parea ca nu mai fac parte dintr-insa."-E.Bronte

  • "Iubirea mea pentru el e asemeni stancilor eterne de sub pamant:nu prilej de incantare,ci necesitate.Eu sunt El.El e mereu,mereu in mintea mea,nu ca o placere,asa cum nici eu nu sunt o placere pentru mine insami,ci ca propria mea fiinta."E.Bronte

  • "Nu poti ramane niciodata cu o singura prezenta,nu te poti darui niciodata unui singur lucru.Firea asta omeneasca este atat de fundamental tragica incat te cheama necontenit in cel putin doua directii,paralele daca nu opuse"-M.Eliade

  • "Prietenia este un lucru atat de sfant,incat chiar daca va dura o singura zi , ea nu trebuie uitataniciodata" -anonim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu