6.4.10

TU

Azi mi-e dor de tine....mi-e dor de tine intr-un mod bolnav...te vreau aici sincer si curat...
Tu...tu esti ca marea.Ai apa sarata de lacrimi,de durere,de uitare.Ai valuri,valuri de pasiune,de iubire...Ai o plaja numai a ta pe care o speli mereu cu zambete,nisip de amintiri.Ai scoici,bucati din inima ta ce s-au frant si bucati din inimi pe care le-ai frant,pe care n-ai vrut,sau n-ai putut sa le iubesti.Ai soare ,soare de fericire si furtuni,furtuni adanci de durere,de frustrare...ai ploi,ploi de regrete..Ai perle inauntru..in apa,in amintiri...si ma ai pe mine...acolo in inima ta...

Daca ar trebui sa te definesc poate in naivitatea mea te-as numi perfectiune,dar eu iubesc fiecare defect de-al tau ,asa ca brusc ai deveni imperfectul ce-mi da culoare...Poate te-as numi frumusete,dar frumusetea e efemera,iar eu nu vreau sa te pierd in timp...Te-as numi muzica,dar in momentele de tacere nu te-as auzi si as fi mult prea nesigura si pustie...Te-as numi basm ,dar mi-e frica..poate la un moment dat nu voi mai crede in tine...Nu pot sa te definesc ,nu vreau sa te definesc....gasesc doar un univers intreg in ochii tai.
Si daca acum ai fi aici te-as iubi atat de mult incat durerea marii din care se nasc munti ar parea mai dulce si mai blanda.Atat de mult incat din beton ar incepe sa rasara trandafiri.Atat de mult incat pamantul ar deveni albastru si nimeni nu ar mai sti decat sa zboare.Atat de mult incat patul in fiecare seara ti l-as face cald ca un desert si te-as inveli cu stele si te-as saruta cu nori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu